tildalunden

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Tilda Lunden - 7 juni 2014 00:31

Okej. Så onsdagen gick då till såhär.
Vi skulle samlas i Hässelby teater 10.00 så jag gick upp och gjorde en pastasallad. Jag skulle vara i Alvik vid typ 08.45 och träffa några kompisar där. (Jag var där lite tidigare).
När vi kom fram till Hässelby teater var klockan bara ca 09.30 så vi fick hjälpa till med allting. Vi tränade till klockan tolv när vi fick gå och äta lunch. (Pastasalladen var till middag)
Så vi åt på resturang kan man säga. Men när vi precis har fått våran mat och ska äta så börjar det att skuta sen slutade det. (Jätte konstigt). Det började igen och en in spelad röst börja prata.
- ELD HAR UTBRUTIT SIG I BYGGNADEN. VAR VÄNLIGA OCH GÅ TILL NÄRMASTE UTGÅNG!!
(Det kom på engelska också) så vi gick bort till han som jobbade där och frågade honom om vi skulle gå ut
(för vissa satt kvar). Och han sa bara...
- Ja det kan ni väl. Som om han inte brydde sig eller så. Men vi gick ut och fick lämna maten kvar där inne.

Fortsättning följer...

Xoxo Ti[d@ <3

Av Tilda Lunden - 7 juni 2014 00:14

Onsdag!!!! Idag är det föreställning!!
Dags att fixa lunchen och åka till Hässelby för idag är det full gång att öva och öva för ikväll är det föreställning för föräldrarna.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Tilda och är en tjej på 13 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards