tildalunden

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Tilda Lunden - 19 juni 2014 12:28

Jag kom in i gruppen och mina två kompisar också. Så nu kommer vi att börja träna på tisdagar och lördagar tror jag. Och sen kommer vi få tävla och köra koreografi. Ja då kan jag bara förklara att min favorit "gren" i cheerleading är koreografin. Allt annat är också roligt men koreografi är roligast för egentligen gör man allting annat också i koreografin.

Av Tilda Lunden - 19 juni 2014 12:23

På lördagen på tryouten var det en ganska liten grupp. Bara runt 15-20 stycken för att alla andra skulle prova på devils. Vi springer runt mattan ca 100 gånger (enligt mig) kanske fler. Sen stretchade vi i fem minuter. Efter det skulle vi köra gymnastik och jag tyckte att det gick väldigt bra tills vi skulle göra mjukövergång framåt och bakåt. Dom som hjälpte till var ganska dåliga. Eller inte dåliga men dom typ lyfte upp en och man hade knappt chansen att sätta ner händerna för att ta emot.

När vi skulle hoppa skulle vi först gå igenom alla hopp så att alla visste hur man gjorde sen skulle vi bilda en kö och jag hamnade först.
Ljushopp, xhopp, tupphopp, dubbel ljushopp, dubbel xhopp och sist och svårast
ljus-Xhopp. Träningen gick fort och tog nu slut.

Det gick bra och vi skulle få reda på om vi kom in eller inte före den 25 juni.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Tilda och är en tjej på 13 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards